20 KLAUSIMŲ

KURIUOS TURĖTŲ UŽDUOTI KIEKVIENAS PARDAVĖJAS, PRIEŠ PASIRAŠYDAMAS TARPININKAVIMO SUTARTĮ SU NT BROKERIU

  1. Kiek laiko esate NT brokeris?
  2. Ar dirbate NT brokeriu pilnu etatu?
  3. Kokius profesinius pažymėjimus  turite?
  4. Kiek Jūsų įmonėje NT brokerių ir kurią vietą tarp jų užimate?
  5. Su kokiu skaičiumi pirkėjų šiuo metu dirbate? Ar galite pateikti sąrašą?
  6. Kiek procentų iš Jūsų klientų yra rekomenduoti ?
  7. Kiek sandorių įvykdėte per paskutinį ketvirtį? Ar galite pateikti sąrašą?
  8. Kiek procentų Jūsų parduodamų objektų sąraše sudaro objektai su realiomis pardavimo kainomis?
  9. Kiek vidutiniškai praeina laiko nuo objekto paskelbimo rinkai iki jo pardavimo?
  10. Kiek procentų iš pardavinėjamų objektų parduodate?
  11. Kaip Jūs nustatysite mano objekto kainą?
  12. Koks Jūsų pardavimo planas mano objektui?
  13. Kur Jūs reklamuojate objektus ?
  14. Kas priima skambučius pagal mano objekto reklaminius skelbimus ir ženklus?
  15. Kaip dažnai Jūs su manimi susisieksite po sutarties pasirašymo?
  16. Ar galiu tikėtis ataskaitos apie pirkėjus, kurie apžiūrėjo mano objektą? Kokia forma?
  17. Ar Jūsų įmonė turi internetinį portalą?
  18. Kokios Jūsų biuro darbo valandos?
  19. Ar bus įvertintos kiekvieno pirkėjo, kuris pateiks pirkimo pasiūlymą, finansinės galimybės? Jei taip, tai kokiu būdu?
  20. Kodėl aš turėčiau su Jumis pasirašyti sutartį?

Aušra Mokrikienė - nekilnojamojo turto brokerė - ekspertė
+370 (698) 17783 | ausra.mokrikiene@remax.lt
Facebook | Google+